Razer faise con Ouya para avanzar no eido de Android TV
luns, 27 de xullo do 2015
O quinto proxecto con maior cantidade recadada a través de
Kickstarter foi a
consola de videoxogos Ouya, que coa súa proposta de videoxonsola baseada en
Android conseguiu xuntar preto de 8,6 millóns de dólares, buscando asà ofrecer
unha experiencia diferente, asumible e moi libre, pero que ao final foi unha
grande decepción ao non conseguir nin un bo catálogo de xogos nin un hardware
realmente convincente que a convertese nun produto de éxito máis aló da súa
campaña de financiamento. Pero iso non quere dicir que o seu concepto fose malo,
e precisamente por iso Razer,
a popular compañÃa de periféricos para xogos, vén de mercar parte de Ouya.
Concretamente Razer farÃase co catálogo de contidos, o software, a tenda en
liña e a marca Ouya, deixando fóra da compra a consola e o seu mando (que por
outra banda foron produtos amplamente criticados e pouco valorados polo
público) co que buscarÃan avanzar nos seus plans a longo prazo no eido de
Android TV e da súa propia consolsa baseada en Android. Deste xeito Razer
farÃase cun 1.500 xogos optimizados para Android TV de vez, facilitándolle a
súa introdución noutras plataformas Android TV, especialmente en mercados como
o chinés, onde Android conta cunha boa implantación.
A intención de Razer é desligar o xogo de Ouya a unha máquina en concreto,
abrÃndoos a Google Play e aos trebellos con Android conectados ao televisor que
son tan populares en China (como a Mi Box de Xiaomi), ou sexa, que é posible
que en Europa non vexamos moito rastro desta nova etapa de Ouya, xa que o
mercado asiático é bastante diferente na elección de dispositivos de xogo
(lembremos que durante quince anos a compra de videoconsolas estivo limitada en
China) e tamén gozan unha penetración do xogo en liña e do free-to-play moi superior á nosa, polo que os modelos de negocio de
cada territorio non teñen por que ser sempre iguais e cada mercado pode atender
a unha idiosincrasia particular.