A Fundación Araguaney mostra como cambiaron coa era dixital os nosos xeitos de consumir cinema
luns, 5 de febreiro do 2018
A
Fundación
Araguaney-Ponte de Culturas, con sede en Santiago, celebrou esta
tarde un foro para botar luz sobre como cambiamos agora que xa non
somos espectadores analóxicos, definitivamente, e o dixital
instalouse non só nos produtos que vemos, senón nos xeitos nos que
accedemos a eles. O foro Pasado, presente e futuro da
televisión en España. A ficción emerxente celebrouse no hotel
Eurostars Araguaney, contando con máis de 150 asistentes e servindo,
en palabras da organización, para pór o foco na evolución da
ficción española no últimos vinte anos e o nacemento das
plataformas de televisión por Internet.
Participaron
tres directores actuais de gran proxección: Carlos Sedes (As
mozas do cable de Netflix), Jorge Sánchez-Cabezudo (A zona
de Movistar+), e Alberto Rodríguez (A peste de Movistar+, La
isla mínima), moderados polo director de Antena de laSexta Mario
López.
Alberto
Rodríguez, explicou que, aínda que actualmente o audiovisual en
España atravesa un intre de esplendor, houbo outras boas épocas
para a ficción no país. Na súa opinión, “somos moi
desmemoriados, xa nos anos 80 emitíronse unhas series en TVE con
calidade impresionante. Agora estamos nun momento dun investimento
moi importante e o desembarco doutro tipo de series, sobre todo coa
aposta potente que está a facer Movistar”, manifestou, louvando o
papel en España despregado pola operadora, moi envorcada en promover
contidos dixitais de calidade.
Segundo
o director de La isla mínima, este auxe débese a que “na
actualidade os profesionais do sector están moi preparados e
cualificados”. Ademais, fixo fincapé nunha certeza que está alén
de toda dúbida (o xurdimento dunha nova forma de consumo de TV, sen
ataduras de horario nin de ningún tipo grazas aos contidos á carta
e aos novos dispositivos tecnolóxicos conectados) e en como podería
ser o bosquexo da televisión do futuro: unha televisión na que,
fóra das novas, todo practicamente se consuma a demanda, achegando
unha redefinición total da nosa forma de consumir produtos
audiovisuais. “Debemos apostar por produtos de produción propia e
contar nosas propias historias”, salientou.