ARCore 1.0 impulsará a realidade aumentada en Android
venres, 23 de febreiro do 2018
O
verán pasado Google anunciou ARCore, un kit de desenvolvemento para
facilitar a creación de software de realidade aumentada para Android, como
resposta ao ARKit de Apple, estando esta tecnoloxÃa en probas só para poucos
terminais (concretamente os Google Pixel e o Samsung Galaxy S8), pero finalmente
temos aquà o ARCore 1.0, o que supón o disparo de saÃda desta tecnoloxÃa
que neste momento funciona en 13 modelos de smartphone, pero que ao longo do
ano pretende chegar a dispositivos de numerosos fabricantes.
Quen teña un Google Pixel, Pixel XL, Pixel 2 e Pixel 2 XL, un Samsung Galaxy
S8/S8+/Note8/S7/S7 edge, un LG V30/V30+, un Asus ZenFone AR ou un OnePlus 5
pode instalar
o ARCore 1.0 de Google Play para poder correr logo as aplicacións que fan
uso desta tecnoloxÃa e que xa están dispoñible para a súa descarga, aÃnda que a
meirande delas non deixan de ser experimentos para comprobar o potencial desta
plataforma de realidade aumentada que ao longo do ano pode dar moito de si.
Entre as experiencias de realidade aumentada Snapchat creou unha na que permite
visitar o Nou Camp, Porsche fixo unha ferramenta para explorar un dos seus vehÃculos
conceptuais e incluso hai xogos en desenvolvemento, como Ghostbusters World,
que verá a luz este mesmo ano e ten toda a pinta de replicar a experiencia do
célebre Pokémon GO, só que as
criaturas que desta volta haberá que cazar serán pantasmas dos moitos tipos que
teñen aparecido na franquÃa cinematográfica (que tamén contou con adaptacións televisivas,
bandas deseñadas e videoxogos).
VÃdeo promocional de Ghostbusters World