Assassin’s Creed estrea un xogo desenvolvido con tecnoloxÃas web
luns, 19 de maio do 2014
Microsoft anunciou hoxe unha alianza con Ubisoft para facer
posible o primeiro tÃtulo da franquÃa de Assassin’s
Creed que funciona facendo uso de tecnoloxÃas HTML5, JavaScript e con
gráficos 3D WebGL, que baixo o tÃtulo de Assassin’s Creed: Pirates (tÃtulo que xa adoptara un xogo móbil da franquÃa) achega un xogo no que capitanear un barco
polos mares do Caribe, evitando minas e chegando a certos obxectivos.
Assassin’s Creed: Pirates conta xa cunha versión de demostración
que emprega o framework de código
aberto Babylon.JS, que permite a creación de xogos con gráficos 3D que poidan
correr sen problema en navegadores web como o Internet Explorer, Google Chrome,
Firefox, Opera ou Safari, especialmente en dispositivos táctiles de Microsoft.
Nesta demo podemos mover un barco esquivando obstáculos para acadar certos
obxectivos no menor tempo posible, permitindo que se comparta a puntuación
acadada cos amigos.
Unha curiosa proposta que demostra que as tecnoloxÃas web cada vez son máis
potentes, e non só permiten a execución de xogos simples, senón que tamén
serven de soporte para tÃtulos con gráficos complexos e distintas interfaces de
control.