ComplÃcase a piraterÃa de xogos para PC
martes, 9 de agosto do 2016
Na anterior xeración de consolas de videoxogos a
conectividade á Rede aÃnda non estaba tan espallada como agora, o que facilitou
que xurdisen métodos de copia dos xogos modificando o software de sistema das
consolas, algo que coa PlayStation 4 e a Xbox One non pode facerse dado que
este elemento está a actualizarse constantemente, conseguindo erradicar a piraterÃa en consolas, algo que parece
que está a conseguirse tamén en PC grazas a métodos como Denuvo, sistema de
protección que conseguiu que algúns xogos como DOOM ou Rise of the Tomb
Raider tamén se librasen das copias ilegais en ordenadores persoais,
situación que o pasado venres parecÃa que mudaba tras a liberación de versións crackeadas dos dous xogos mencionados
grazas ao traballo dun cracker ruso,
pero o logro veuse rapidamente ensombrecido, e onte mesmo dende
Denuvo actualizaron o seu sistema de protección, de xeito que xa non é
posible activar os xogos co seu sistema de protección mediante o método
empregado nos últimos dÃas, de xeito que incluso os xogos que dende o venres
circularon pola Rede (estÃmase que máis de 600.000 xogadores fixeron uso destas
copias) deixarán de funcionar en canto se produza a vindeira comprobación de
Denuvo (o que realÃzase periodicamente precisamente para evitar que unha copia
ilegal poida perpetuarse).
O acontecido dá a entender que no estado actual da tecnoloxÃa DRM baseada na
Internet as proteccións son tan robustas que fan practicamente imposible a súa
vulneración a longo prazo, aÃnda que é posible que meses despois do lanzamento
moitos estudios deixen de manter un férreo control sobre a protección dos seus
tÃtulos (en boa medida porque non compensa, xa que a meirande parte das vendas
dos xogos prodúcense nos seus primeiros meses de vida).
ACTUALIZACIÓN (9-8-2016): Volven aparecer xogos co DRM de Denuvo crackeados no que parece que se trata dun novo xogo do gato e o rato. O que resutla evidente é que as medidas de protección están a gañar a guerra, xa que o desenvolvemento de cracks efectivos está a adiarse máis de medio ano dende o lanzamento dos xogos, o que protexe as súas vendas iniciais.