Denuncian que a Wii é menos potente que o iPhone
venres, 31 de xullo do 2009
- As novas aventuras da saga de Monkey Island serÃan as que provocaron a polémica sobre a potencia da Wii
A polémica está
servida, pois nos foros de Telltale Games, ante queixas sobre o mal
funcionamento da primeira entrega do xogo Tales
of Monkey Island para a Wii a través de WiiWare, un dos programadores da
compañÃa defendeu
o traballo do seu equipo asegurando que «as voces e texturas son asÃ
porque estamos limitados a 40 Mb para tÃtulos WiiWare. As versións para PC dos
nosos xogos superan normalmente os 150 Mb, e na meirande parte dos xogos
modernos estariamos a falar dun rango de entre 1 e 10 Gb ou máis. Falade a
Nintendo sobre iso». E aÃnda que esta crÃtica é moi atinada (no seu dÃa déranse
comentarios semellantes con respecto aos tÃtulos Arcade para Xbox 360 e Microsoft foi cambiando paulatinamente a súa
polÃtica para adaptarse as necesidades dos programadores) engadiu que «os problemas de número de fotogramas por
segundo poderÃan solucionarse nalgún momento, pero tede en conta que a Wii non
é unha consola potente. Incluso un iPhone ten moita máis potencia que unha Wii».
Por suposto, estas declaracións molestaron a moitos, que consideran
imposible que un móbil sexa máis potente que unha consola de videoxogos
doméstica, pero o certo é que o iPhone 3GS está moi próximo en
potencia de procesador a unha Wii, pero no que si gaña sen dúbida o móbil de
Apple é en memoria RAM (256 Mb no iPhone 3GS e 128 Mb nos modelos anteriores)
pois a
consola de Nintendo ten a ridÃcula cantidade de 88 Mb. Tamén hai que
considerar que a Wii ten que procesar gráficos a 480 liñas en progresivo ou 576
liñas en entrelazado, mentres que o iPhone o fai só a 360p (movendo a metade de pÃxeles en pantalla), polo
que precisa de menos potencia para uns resultados bastante semellantes.
De todos os xeitos, as acusacións dende Telltale Games parecen esaxeradas, e os
problemas de rendemento dos seus xogos poderÃan arranxarse a través da súa optimización.
A comparación co iPhone pode facer quedar bastante mal a Nintendo, pero o que
deberÃa lembrarse das crÃticas é que a empresa nipona deberÃa autorizar a
realizacións de xogos de WiiWare que poidan ocupar máis de 40 Mb para que
poidan gozar duns gráficos de máis calidade.