Game Informer adianta detalles dos vindeiros xogos de Batman
mércores, 10 de abril do 2013
A revista de videoxogos Game
Informer volve a sorprender cunha primicia mundial que ocupará a portada do seu
número de maio: o xogo Batman: Arkham
Origins, que será desenvolvido polo Warner Bros. Games Montreal, estudo que
toma o relevo de Rocksteady Studios partindo do motor Unreal empregado por eles
nos anteriores xogos da franquÃa Batman:
Arkham para conservar asà a aparencia tan caracterÃstica destes xogos de
grande éxito.
En Batman: Arkham Originis teremos
unha historia ambientada nunha Noiteboa anterior aos acontecementos de Batman: Arkham Asylum, nun momento no
que Batman tiña como principal preocupación ao mafioso Black Mask, que puxo
prezo á cabeza do cruzado da capa e incluso a PolicÃa estará a perseguir ao
heroe, polo que haberá que descubrir por que Black Mask quere ver a Batman
morto e demostrarlle aos bos policÃas quen está do seu lado.
- Batman: Arkham Origins manterá as mecánicas de combate dos seus predecesores
O xogo conservará as mecánicas de combate anteriores, engadindo novidades para
facelo máis rico, non faltará o batgancho
e os modos detective/depredador, poderase
intervir en situacións de delito para gañar prestixio entre a PolicÃa,
aparecerán numerosos viláns fóra da trama principal e, en definitiva, teremos
un xogo máis completo, pese a ambientarse nun momento anterior aos seus
predecesores.
Batman: Arkham Origins ten confirmado
o seu lanzamento para PlayStation 3, Xbox 360, Wii U e PC, pero para non esquecer
ás plataformas portátiles, os usuarios de PS Vita e Nintendo 3DS terán o xogo Batman: Arkham Origins Blackgate, desenvolvido
por Armature (estudio detrás da Metal
Gear Solid HD Collection para PS Vita) que estará ambientado despois do
tÃtulo anterior e ambientado na penitenciarÃa de Blackgate, onde Batman terá
que pór fin a un motÃn.
Neste caso preséntase un Batman animado en 2
dimensións, nunha aventura de desprazamento lateral na liña de clásicos como Metroid ou Castlevania, e procurará animar a recoller os numerosos obxectos e
melloras que irán xurdindo polos pasaxes da prisión.
AÃnda que esteamos nun xogo en 2D, opta por empregar a profundidade, de xeito
que poderase xogar en 2 planos (no que habitualmente coñécese como 2.5D) e no
que respecta aos combates, seguirán unha mecánica fluÃda semellante á dos xogos
de consola doméstica.
- No xogo Batman deberá enfrontarse a múltiples inimigos coñecidos polos seareiros do cabaleiro escuro
- Nesta nova aventura, Black Mask pon prezo á cabeza de Batman
- Non falarán inimigos coma o PingüÃn