Marvel vs. Capcom: Infinite está a desenvolverse con Unreal Engine 4
luns, 5 de decembro do 2016
Dende os anos 90 os xogos de loita de Capcom cruzáronse cos
personaxes da Marvel, permitido que os loitadores de sagas como Street Fighter puidesen loitar con
membros dos X-Men ou dos Vingadores, converténdose nun importante referente dos
xogos de loita en 2D, pero que finalmente van
dar un importante salto adiante ao pasar a ser un xogo desenvolvido en Unreal
Engine 4 en Marvel vs. Capcom: Infinite,
de xeito que os combates de 2 contra 2 desta nova produción estarán procesados
en 3D, conseguindo asà unha estética máis realista e fuxindo da aparencia de
banda deseñada das anteriores entregas.
Este novo xogo presentouse a pasada fin de semana no marco da PlayStation
Experience 2016, e ofrecerá varios modos para un xogador e tamén contidos
multi-xogador, de xeito que o choque de universos que propoñen promete ser moi
diverso, aÃnda que o punto forte desta saga é, sen dúbida, o poder controlar a
personaxes que nun principio non terÃan que poder enfrontarse nunca, como Iron
Man, Ryu, Mega Man X ou a Capitana Marvel, a quen irán unÃndose novos
loitadores, sen esquecer a malvados como o androide Ultrón.
AÃnda que polo momento son poucos os detalles que se coñecen deste
impresionante xogo de loita, está confirmado que sairá á venda para PlayStation
4 a finais de 2017.
VÃdeo de presentación de Marvel vs. Capcom: Infinite