Sony merca Gaikai por 380 millóns de dólares
luns, 2 de xullo do 2012
- David Perry, creador de videoxogos como Earthworm Jim e MDK, é o co fundador de Gaikai
Durante pasada edición do Google I/O demostrouse a integración
do servizo de streaming de videoxogos
Gaikai no cliente nativo (NaCL) de Chrome, o que permitirÃa poder xogar
directamente dende o navegador de Google sen ter que utilizar Java, chegando a
velocidades de 60 imaxes por segundo, o que amosaron no evento correndo o xogo Bulletstorm a través dun Samsung
Chromebox, o que xa parecÃa unha grande nova en si mesma, pero que vén de ser
eclipsada pola adquisición
de Gaikai por parte de Sony Computer Entertainment por uns 380 millóns de
dólares, o que permitirá a Sony ofrecer novos servizos na nube.
Dende Gaikai era posible que dende un ordenador sen grandes capacidades
gráficas ou mesmo dende un televisor intelixente
fose posible executar remotamente un videoxogo, que chegarÃa ás nosas pantallas
mediante streaming, o que algúns
consideran que pode ser o futuro dos videoxogos e a morte das consolas
tradicionais, pois non precisarÃa dunha constante actualización do hardware
doméstico, senón que serÃan os servidores os que terÃan que pórse ao dÃa para
achegar unha cada vez mellor experiencia de xogo.
No caso de Sony tense rumoreado a posibilidade de que a compañÃa nipona
empregue esta tecnoloxÃa para permitir que os usuarios das súas consolas poidan
utilizar xogos do seu catálogo que non son compatibles coas consolas actuais,
ou sexa, que recuperarÃa os clásicos da primeira PlayStation e da PlayStation 2
na PS3, mantendo asà unha plataforma moi
interesante a longo prazo, fronte ao actual modelo de remasterizacións dos vellos xogos para poder levalos a cada
xeración de consolas.
- Gaikai leva os videoxogos en streaming a múltiples plataformas entre as que non faltan os televisores intelixentes
Demostración de Gaikai baixo NaCL durante o Google I/O