Sony non acudirá á feira E3 de 2019
venres, 16 de novembro do 2018
A organización da meirande feira de videoxogos do mundo, o E3 de Los Angeles, vén de dar o disparo
de saÃda para a carreira de cara á edición de 2019 deste evento que vai
vivir un antes e un despois, xa que Sony confirmou
que non vai estar presente oficialmente por primeira vez nos últimos 24
anos, o que pode verse como unha perda de confianza nos eventos presenciais
masivos (lembremos que compañÃas como Apple prefiren organizar presentacións
independentes para conseguir unha comunicación máis eficiente) pero que moitos consideran que estamos nun
mal momento para a plataforma PlayStation de cara á realización de
presentacións, por estar chegando ao fin da vida da PlayStation 4.
No último ano Sony centrou boa parte dos seus esforzos no E3 en promocionar o
xogo Marvel’s Spider-Man, mentres que
o resto dos seus pratos fortes (Death
Stranding, The Last of Us 2 e Ghost of Tsushima) captaron moita
atención pero continúan a ser proxectos en desenvolvemento sen data de
lanzamento definida. Pero estes xogos poderÃan estar nun momento moi sensible,
xa que distintas informacións suxiren que Sony lanzarÃa a súa futura
PlayStation 5 en 2020, polo que en 2019 terÃan serios problemas para a
realización de anuncios, xa que en moitos casos non poderÃan concretar se os
xogos verÃan a luz en PS4 ou PS5, incluÃndo algúns dos traballos avanzados hai
anos.
Que a PlayStation 4 leva uns meses con problemas á hora de captar a atención
con grandes anuncios non é unha sorpresa, como constatou o feito de que a
PlayStation Experience, evento iniciado en 2014, vai quedar sen a edición de
2018 xa que Sony non ten nada importante que presentar.
Que a PlayStation 4 estea nun momento de transición entre xeracións de consolas
está a levar a que Sony decidise reducir a súa comunicación pública, e non
supón necesariamente que as feiras tipo E3 vivan un mal momento (pese a que
cada vez son máis innecesarias), pois dende a Entertainment Software Association
(ESA) aseguran que en 2018 superaron todas as súas marcas rexistrando 2,9
millóns de usuarios concorrentes en Twitch, superaron os 15 millóns de chÃos en
Twitter, tiveron uns 55 millóns de interaccións en Facebook, superaron os 1.600
millóns de minutos de streaming e
acumularon máis de 69 millóns de reproducións de tráilers en YouTube. Se ben as
plataformas en liña poden funcionar sen o encontro fÃsico, está claro que a
industria continúa a ter o E3 no calendario, sendo un bo momento para realizar
grandes anuncios tanto para crear expectación entre o público como para
negociar a distribución dos novos lanzamentos (elemento que mentres continuemos
a mercar xogos en formato fÃsico terá bastante importancia).
A compañÃa que continúa a apostar con forza polo E3 é Microsoft, que considera
que é unha boa plataforma para chegar a seareiros e industria; mentres que
Nintendo tamén reserva anuncios para tal data (aÃnda que nos últimos anos mudase
a súa estratexia de comunicación e apostase principalmente por vÃdeos de seu
para realizar os seus anuncios).