Telltale Games bota o peche tras meses de baixas vendas
venres, 21 de setembro do 2018
O estudio de videoxogos Telltale
Games, especializado en aventuras gráficas, e que nos últimos anos
conseguiu grande sona grazas ao seu magnÃfico traballo coa franquÃa de Los Muertos Vivientes (The Walking Dead), converteuse en todo
un referente global, captando franquÃas de grande nome como Batman, Minecraft, Game of Thrones, Guardianes de la Galaxia... pero agora a serie de xogos de The Walking Dead está a rematar (a súa
derradeira tempada botou a andar en agosto) a compañÃa ten que encararse coa
realidade, e recoñecer que nos últimos meses non souberon adaptarse á realidade
do mercado, e o seu incremento de tamaño supuxo unha lousa para o seu negocio,
polo que anuncian
o seu peche.
Nas últimas horas despediron á meirande parte do persoal, deixando só a 25
empregados para poder atender as obrigas da compañÃa durante as vindeiras
semanas. O máximo responsable da compañÃa, Pete Hawley, recoñece que pasaron un
ano moi complicado e laiase de que pese a ter publicado grandes xogos que
recibiron boas crÃticas, iso non se traduciu en boas vendas. Deste xeito, di
adeus unha compañÃa que conseguiu crear toda unha mecánica de narración propia,
que tiña unha boa aceptación por parte dos afeccionados ás aventuras gráficas,
pero que posiblemente fracasou pola súa sobreexplotación, o que lembra o
acontecido hai uns anos cos xogos musicais (que gozaban de éxito, pero o exceso
de lanzamentos fragmentou tanto as vendas que provocou perdas para todos os
editores de xogos dese xénero).
Queda agora por ver o que pasará cos desenvolvementos en curso, como The Walking Dead: The Final Season (que
polo momento só lanzou 1 dos seus 4 episodios) ou a segunda tempada de The Wolf Among Us (prevista para 2019), sendo
o máis desexable que algunha compañÃa asumise o catálogo de Telltale e a parte
dos traballadores despedidos para montar un estudio modesto que puidese manter
viva a súa chama.