As Oculus Rift poderanse reservar a partires do DÃa de Reis
luns, 4 de xaneiro do 2016
AÃnda que nos EE.UU. o vindeiro mércores é un dÃa normal, dende
España moitos verán como un agasallo de Reis que Oculus
elixira tal xornada para iniciar o proceso de reservas das súas lentes de
realidade virtual Rift, que levan anos evolucionando por distintos kits de
desenvolvemento para converterse este ano nun produto comercial do que aÃnda
non desvelan a data final de lanzamento. O que si confirman dende Oculus é que
os usuarios que reserven as súas Rift recibirán tamén os xogos Lucky’s
Tale de Playful e CCP’s EVE: Valkyrie,
de xeito que poderán gozar dende o primeiro dÃa das experiencias que achegará a
realidade virtual e que prometen dar moito de si durante os vindeiros anos.
Polo momento tampouco sabemos o prezo que terán as primeiras unidades das
Oculus Rift, pero poderÃan ser relativamente asumibles, pero o problema non
estarÃa aÃ, senón no feito de que, para poder conseguir unha realidade virtual
que realmente resulte convincente e cun nivel de calidade que non maree ao
usuario haberÃa que contar cun ordenador capaz de crear dúas imaxes simultáneas
a 90 cadros por segundo, para o que teriamos que ter como mÃnimo un ordenador
cun procesador Intel Core i5 (4590), 8 GB de RAM e unha
tarxeta gráfica que como mÃnimo sexa unha TGX 970, ou sexa, que só a
gráfica xa custarÃa máis que unha consola de videoxogos de nova xeración, o que
dá a entender que tardaremos un tempo en que a realidade virtual de calidade
poida chegar ao grande público de xeito masivo, xa que no estado actual terÃa
unhas esixencias bastante superiores aos da base informática instalada (estÃmase que menos do 1% dos ordenadores en uso terÃan potencia para usar unhas Rift).
Prevese que nos vindeiros meses teñamos equipos compatibles con Oculus Rift por
un prezo que se achegue aos 1.000 euros, o que parece asumible para os
xogadores de PC máis intensivos, pero escapa bastante do orzamento que
actualmente se manexa nos fogares e empresas para equipos informáticos.