Nintendo toma medidas contra a piraterÃa en Switch
venres, 22 de xuño do 2018
A finais de abril deron conta dun método que permitÃa
executar código non autorizado na Nintendo Switch, o que nun principio
servÃa para correr emuladores na consola, pero abrÃa a porta á piraterÃa, e en
vista de que habÃa usuarios que estaban a abusar desta vulnerabilidade,
Nintendo puxo mans no asunto e comezou
a bloquear o acceso ao xogo en liña a algúns usuarios.
Agora están
a advertir de que Nintendo está a fornecer as medidas antipiraterÃa da súa
Switch, pois resulta que a compañÃa nipoa pode detectar perfectamente se un
xogo dixital adquiriuse legalmente e, de feito, cando un xogo conéctase á Rede
a consola pide autorización a Nintendo, achegando o certificado dixital do xogo
como da consola (asà como os datos do usuario) de xeito que ao detectar
incongruencias na información pode non só negar o acceso ao xogo en liña, senón
tamén vetar a consola para sempre, dun xeito semellante a como aconteceu no seu
dÃa coa Xbox 360, ou sexa, que atrévense a dar por seguro que piratear algún
xogo na Nintendo Switch pode supor o non poder volver empregar a consola para
xogar en rede (nin empregar servizos en liña) facendo que unha consola aÃnda
moi nova perda unha parte moi importante das súas funcionalidades.
Ao parecer, Nintendo está a vetar tanto consolas como certificados de xogos, e lembra
que a piraterÃa non só é ilegal, senón que prexudica a máis de 1.400 empresas
que desenvolven videoxogos para o seu hardware e que dependen das vendas
legais para sobrevivir.