O concurso Aprendo Programando do CPETIG duplica a cifra de participación da anterior convocatoria
venres, 15 de xuño do 2018
Santiago
vai dar acollida o 23 de xuño ao
acto de entrega dos premios da terceira edición do concurso escolar
Aprendo Programando, que organiza o Colexio Profesional de Enxeñaría
Técnica en Informática de Galicia (CPETIG) coa colaboración da
Federación Galega de Baloncesto e Alvarellos Editora. Segundo lembra
a entidade profesional que preside Marcos Mata, nesta convocatoria do
certame concorreron un total de 72 equipos (57 de ESO e 15 de
Primaria) que presentaron os seus traballos programados con Scratch
baixo a temática Patrimonio cultural europeo, proposta este
ano polo CPETIG. O colexio salienta a “alta participación”
acada, un récord de asistencia en comparación coas anteriores
entregas. De feito, este ano case se publica a cifra de equipos
inscritos o ano pasado.
Segundo
lembra o CPETIG, Aprendo Programando ten como finalidade achegar ao
alumnado de Primaria e ESO á programación, “contribuíndo así a
integrar dentro do sistema educativo a crecente utilización das
novas tecnoloxías xa desde a nenez”. A idea, polo tanto, é poñer
en xogo unha boa oportunidade para que as rapazas e rapaces
adquiriran habilidades mentais, ligadas ao pensamento computacional,
mediante a aprendizaxe da programación a través do Scratch, e para
buscar a superación tanto a nivel persoal coma colectivo. Ao fío
disto, o CPETIG tamén destaca a potencialidade de Scratch en materia
de posibilidades creativas, introducindo á rapazada, da mellor
maneira posíbel, en eidos como desenvolvemento de xogos, as
historias interactivas, as animacións ou a programación de robots.
Como
dixemos, a entrega de premios será o sábado 23 de xuño ás 12.00
horas en Santiago de Compostela, nun acto que contará coa asistencia
do presidente do CPETIG, Marcos Mata; o presidente da Federación
Galega de Baloncesto, Francisco Martín; e o director de Alvarellos
Editora, Henrique Alvarellos, como entidades colaboradoras. Os
equipos participantes optan a premios como un mBot (robot educativo);
tabletas; exemplares do libro titulado 50 anos de Baloncesto en
Galicia, editado pola Federación Galega de Baloncesto; e un lote de
libros de literatura infantil e xuvenil, editados por Alvarellos.