Clausurada a segunda edición de Vodafone Connecting for Good Galicia
martes, 24 de abril do 2018
Hoxe, perante a
presenza de múltiples representantes das nosas TIC máis solidarias,
celebrouse na Cidade da Cultura o acto de clausura da segunda
convocatoria do programa Vodafone
Connecting for Good Galicia. A cita foi na Cidade da Cultura en
Santiago de Compostela e no seu transcurso colleu novos azos (con
vistas a vindeiras edicións) o principal obxectivo do programa:
impulsar novas ferramentas e servizos para dar reposta ao meirande
número de demandas das nosas entidades sociais e dos colectivos en
risco de exclusión social ou tecnolóxica; ao tempo que se
enriquecen os ámbitos da saúde, o benestar ou o envellecemento
saudábel. De todo isto tratan, precisamente, a media ducia de
proxectos empresariais impulsados na segunda edición de Vodafone
Connecting for Good Galicia.
Na cita participaron a
directora da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia
(AMTEGA), Mar Pereira, e o conselleiro de Economía e Industria,
Francisco Conde, quen aseguraron que os seis proxectos que
participaron na convocatoria 2017-2018 son “o exemplo de como a
innovación ponse ao servizo das persoas para mellorar o seu benestar
e calidade de vida con iniciativas que dan resposta a retos sociais
relacionados coa saúde, o envellecemento activo e a modernización
de sectores con tecnoloxías facilitadoras”.
O conselleiro enmarcou
esta iniciativa no mapa de aceleradoras galegas que están
posibilitando o desenvolvemento de 600 proxectos cun investimento que
supera os 18 millóns de euros.
Como lembraremos,
Connecting for Good Galicia vén da man da Fundación Vodafone España
en colaboración con Vodafone e a Axencia para a Modernización
Tecnolóxica de Galicia, a Axencia Galega de Innovación (GAIN) e o
Instituto Galego de Promoción Económica (IGAPE). A finalidade do
programa é “apoiar a aqueles emprendedores que contribúan á
innovación social a través do impulso e uso das Tecnoloxías da
Información e Comunicación, as TIC, en Galicia”.
Os seis
proxectos devanditos participantes están orientados a buscar
solucións tecnolóxicas a cuestións vencellladas á accesibilidade,
á creación e fabricación 4.0, á formación interactiva, á
mediación social, á tecnoloxía biométrica e á contribución
ambiental.
Son os seguintes:
·
3DAcoustic, que proporciona audífonos personalizados con moldes
impresos en 3D, conseguindo unha redución nos custos, tempos de
produción, e unha mellor experiencia de uso grazas a un produto
propio e innovador totalmente axustado a cada persoa.
· It!,
unha empresa de creación e fabricación 4.0, que ofrece servizos
integrais de deseño, modelado 3D, fabricación de novos produtos e
enxeñería aplicada. It! ten como obxectivo achegar e popularizar o
uso da tecnoloxía de impresión 3D en todos os sectores mediante o
seu espazo de venda en liña It!Market e o seu FabLab na Coruña
It!Lab.
· Formadox. Unha plataforma de formación interactiva
en tecnoloxía que achega ao usuario a experiencia da formación
presencial dos talleres ou os laboratorios, mediante vídeos,
simuladores e kits didácticos. A formación que se ofrece é a
relacionada, entre outras materias, co Internet das cousas, a
Industria 4.0, a robótica, a impresión 3D, as técnicas de
fabricación dixital, a visión artificial, a realidade virtual e
aumentada.
· Mediación Móbil. Trátase dun proxecto que busca
axuntar novas tecnoloxías e plans integrais de mellora da
convivencia en catro ámbitos (educativo, familiar, empresarial e
deportivo) co obxectivo de prover a todo tipo de persoas dunha
ferramenta de prevención e resolución de conflitos accesíbel,
económica, personalizada e profesional.
· Sense(x), un
dispositivo biométrico que permite a toma de datos e parámetros,
tanto fisiolóxicos como alimentarios, mediante sensores para a
análise pormenorizada dos alimentos para inxerir. Ademais, grazas a
un software específico, integra o sensor con diferentes
dispositivos, o que posibilita para obter estatísticas detalladas
dos diferentes sensores, análises de uso, e mesmo compartir
resultados nunha rede social.
· Tapper. Consiste nunha
aplicación móbil que contribúe a reducir o refugallo alimentario.
Grazas a Tapper, os establecementos poden publicar ofertas de
produtos preto do fin da súa vida útil, que os usuarios poden
adquirir a un prezo rebaixado.