DigiCraft no teu cole forma hoxe a 100 docentes en IA e robótica

mércores, 12 de febreiro do 2020 Redacción

O programa DigiCraft no teu cole, impulsado pola Xunta de Galicia, a través da AMTEGA e a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, e a Fundación Vodafone España celebran hoxe unha xornada a formación do segundo itinerario do programa na que participan os 100 docentes implicados. DigiCraft é un innovador programa formativo que desenvolve as competencias dixitais a través do xogo e a experimentación dos nenos e nenas galegos de 6 a 12 anos e que comezou a súa andaina a finais de outubro.
A xornada de hoxe, de oito horas de duración, ofrece aos docentes a capacitación necesaria para impartir as 14 actividades incluídas neste itinerario e que se centran en Intelixencia artificial e Robótica. Unha das actividades é Indiana…bot, no que descubrirán algúns dos compoñentes habituais nun robot e, posteriormente, crearán e percorrerán un circuíto, utilizando distintos materiais reutilizables a modo de obstáculos que deberán sortear controlando o seu robot. Neste caso desenvólvense, entre outras, aptitudes de programación, toma de decisións e creatividade.
Na primeira avaliación do proxecto, levada a cabo a finais de xaneiro, os 50 centros participantes destacaron o seu carácter innovador, a calidade dos materiais que forman parte do kit de DigiCraft, as aptitudes que se traballan, e, sobre todo, a gran motivación que provoca nos nenos e nenas, que acaban cada actividade con ganas de seguir ampliando as súas competencias dixitais.
Para facer un seguimento do programa, representantes de ambas as institucións visitaron na xornada de onte o CEIP dá Cruz e o CEIP Antonio Palacios, ambos colexios situados na provincia de Pontevedra, onde puideron comprobar de primeira man os resultados do primeiro itinerario de DigiCraft, centrado en Realidade Aumentada e Videoxogos.
Esta visita permitiu pulsar a opinión dos docentes e alumnado participante no primeiro itinerario, que lles trasladaron a boa acollida de DigiCraft. Entre as actividades con mellor aceptación entre os nenos atópase Creamos un videoxogo!, onde os nenos e nenas debuxan nun papel o seu propio videoxogo e dixitalízano para poder xogar despois sobre el. Desta maneira, algunhas das competencias dixitais que traballan son a creación de contido dixital e a resolución de problemas.

PUBLICIDADE