Os estudos cinematográficos confÃan o seu futuro á tecnoloxÃa 3D
martes, 15 de abril do 2008
- Dreamworks estreará en 2009 a súa primeira pelÃcula producida en 3D, Monsters vs. Aliens
Os estudos cinematográficos teñen que enfrontarse a
unhas entradas de cine cada dÃa máis caras, que non se corresponden cun
incremento de público, pois os espectadores teñen cada dÃa máis canles de
consumo (solucións de cine en casa, pelÃculas baixo demanda, reprodutores portátiles...)
que os disuaden de ir ao cine, polo
que parecen ter atopado unha solución axeitada para poder xustificar un
sobrecusto nas entradas: versións tridimensionais das pelÃculas.
O analista de Cowen & Co., Doug Creutz,
considera que «está moi claro agora que
se pode cargar un extra polas 3D» polo que a mellora na experiencia poderÃa
marcar a diferenza entre unha entrada de 10 dólares e outra de 15, de aà que Disney e Pixar xa
anunciaron que estrearán todas as súas pelÃculas en 3D (comezando por Bolt en novembro) mentres que Dreamworks
tamén estreará as súas pelÃculas en tres dimensións durante 2009, James
Cameron tamén se apuntará a esta tecnoloxÃa con Avatar e George Lucas está a traballar na remasterización das pelÃculas de Star Wars en 3D.
Estas novas obras, pola contra do nefasto cine tridimensional dos anos 50, non
distorsiona a imaxe e non produce dores de cabeza, e si achega un realismo e
unha espectacularidade que non se pode obter fóra das salas de exhibición grazas
a tecnoloxÃas coma RealD 3-D.
Como exemplo do atractivo do cine tridimensional, durante este ano nos EE.UU. se
estreou un concerto
en 3D de Hannah Montana (Miley
Cyrus) para o que se cobraba unha entrada de 15 dólares, ou sexa, máis do dobre
de prezo que unha pelÃcula 2D, o que non impediu unha recadación
de 65 millóns de dólares.
Agora, para o espallamento do cine 3D falta que se adapten as salas de exhibición,
pois nos EE.UU. só 1.000 das 38.900 pantallas permiten esta tecnoloxÃa, e en
España tamén resulta bastante anecdótica tal prestación audiovisual.