6.500 escolares aprenden robótica e programación grazas á aula STEAM
luns, 22 de febreiro do 2021
Máis
de 1.800 escolares de centros de toda Galicia participaron xa e
outros 4.600 reservaron praza na aula
itinerante STEAM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría, Arte e
Matemáticas nas súas siglas en inglés) de AFundación. En total,
estamos a falar de 6.500 rapazas e rapaces beneficiándose dos
obradoiros de robótica e tecnoloxía aplicada da dita entidade, que
fixo balance da actividade xerada no que vai de curso.
Ao
abeiro destas actividades e co fin de garantir a seguridade
sanitaria, as e os profesionais de AFundación (Abanca) están a
desprazarse até os colexios para desenvolver os obradoiros
tecnolóxicos directamente cos escolares nas aulas, velando polas
máis estritas medidas anti-COVID. O obxectivo é “ofrecer aos
docentes un programa con contidos interesantes e adaptábeis aos
diferentes escenarios que se poidan presentar durante este curso”.
Nas
aulas STEAM, entre outras cousas, apréndeselles ás nenas e nenos a
crearen os seus propios robots, tixolas e trotiños, dous trebellos
con capacidade para axudalos a crear obras de arte. Aos escolares de
máis idade introdúceselles na programación con placas microbit e
nas competencias asociadas á electrónica e á programación
robótica aplicada.
As
actividades das aulas STEAM de AFundación contan con códigos
abertos, de tal xeito que desde os centros escolares, tanto o corpo
docente como o alumnado, poidan seguir practicando a actividade unha
vez finalizado cada obradoiro.