Os xogos das tres xeracións de consolas Xbox poderán xogarse en streaming
venres, 24 de maio do 2019
- Project xCloud xa está dispoñible en varios centros de datos de Microsoft para que os desenvolvedores poida probar esta tecnoloxÃa de xogo en streaming
O pasado outono Microsoft anunciou que a súa vindeira
plataforma de xogo mediante streaming chamarÃase
Project xCloud, ofrecendo a posibilidade de gozar de xogos de consola doméstica
en
dispositivos móbiles cun nivel gráfico que serÃa imposible de depender
directamente dos procesadores destes trebellos, e agora avanzan
máis detalles sobre esta plataforma de grande potencial para revolucionar o
xeito de entender os videoxogos.
Aseguran que Project xCloud xa está dispoñible a través dos centros de datos de
13 rexións de servidores de Azure, buscando asà chegar aos principais centros
de desenvolvemento de videoxogos de Norte América, Asia e Europa, de xeito que
compañÃas como Capcom ou Paradox Interactive poden xa probar os seus xogos
directamente en Project xCloud sen ter que convertelos a esta nova plataforma,
xa que esta tecnoloxÃa permite gozar sen cambios de máis de 3.500 videoxogos
das tres xeracións de consolas Xbox, o que supón unha vantaxe inmensa, xa que non
precisará de investimento en desenvolvemento para levar os xogos que funcionen nunha
Xbox a calquera dispositivo compatible con este novo servizo de xogo en streaming.
Dende Microsoft aseguran que actualmente hai máis de 1.900 xogos en desenvolvemento
para Xbox One, que poderÃan funcionar a través de Project xCloud e, aÃnda que
os xogadores poidan seguir a traballar con normalidade sen ter que facer nada
especial para compatibilizar os seus tÃtulos para a nova plataforma, o novo kit
de desenvolvemento para Xbox engade soporte para o streaming de xogos, o que significa que ao programar os mesmos o
software saberá se está correndo directamente en consola ou a través de streaming, e neste último caso poderÃa
axustarse para, por exemplo, presentar textos en maior tamaño (para que sexan
lexibles nunha pantalla de móbil) ou realizar a asignación de xogadores nunha
partida en liña a outros usuarios que estean no mesmo servidor (reducindo
considerablemente os problemas de latencia).