XGN R Encounter non esqueceu o lecer e a formación
luns, 15 de outubro do 2018
A conselleira de Política Social, Fabiola
García Martínez, visitou o pasado venres pola mañá a XVIII edición de Xuventude
Galicia Net (XGN) R Encounter, encontro que até o domingo celebrouse na Feira
Internacional de Galicia. A directora xeral de Xuventude, Participación e
Voluntariado, Cecilia Vázquez Suárez, e a directora da Axencia para a
Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA), María del Mar Pereira Álvarez,
acompañaron á conselleira no percorrido polas instalacións.
Fabiola García manifestou que XGN R Encounter
se ten convertido «nun punto de referencia para a mocidade de dentro e de fóra
de Galicia», ao tempo que apuntou que «é un marco axeitado para achegarse ás
novas tecnoloxías e potenciar a formación neste eido desde a base da interacción
e o intercambio de experiencias». Máis de 800 persoas están inscritas neste
encontro informático que está considerado como o segundo máis importante de
España e que presenta unha variada oferta de actividades lúdicas e formativas:
xogos, conferencias, obradoiros e experiencias de realidade virtual, entre
outras.
Así mesmo, a conselleira destacou que o
certame ten un espazo sobre robótica dirixido aos nenos e nenas para iniciarse
na montaxe e manexo destes enxeños electrónicos e levará a cabo charlas dirixidas
a educadores, pais e avós que non naceron na era dixital pero que conviven coas
actuais xeracións de nativos tecnolóxicos. Ambas propostas enmárcanse no
programa Digitalent da AMTEGA.
Pola súa banda, Mar Pereira, sinalou que desde
a AMTEGA en colaboración con R achegan a XGN R Encounter dúas iniciativas do
Plan DigiTalent para impulsar as vocacións tecnolóxicas entre os máis novos
CreaR e NativosR, para achegar dunha forma lúdica a tecnoloxía aos máis novos e
tamén aos maiores, pais e nais.
Pereira fixo fincapé en que é importante
desbotar o mito de que os nativos dixitais teñen competencias en tecnoloxía so
por ter nacido no actual contexto dixital e mostrarlles tamén as múltiples
aplicacións profesionais que ofrece o ámbito tecnolóxico. Neste sentido lembrou
que en Galicia só o 9,3% dos matriculados no sistema universitario cursa
carreiras do ámbito STEM. Unhas cifras que contrastan coa alta empregabilidade
do sector tecnolóxico galego con preto de 17.000 en 2017.
Durante o tres días do evento prevén unha
asistencia de máis de 1.500 persoas, que no recinto feiral de Silleda puideron gozar
dalgunha das múltiples actividades programadas nesta edición do XGN R
Encounter, con máis dunha ducia de torneos de videoxogos, nove competicións de
arte dixital, robótica, realidade virtual ou drons, entre outras alternativas
de lecer e formativas.