O proxecto Trend on me impúxose en Startup Pirates Ourense
martes, 13 de maio do 2014
Finalmente chegou ao seu
remate a nova andaina do
programa Startup Pirates, edición galega. Falamos de Startup
Pirates Ourense (logo de Startup Pirates Vigo, que foi a primeira
entrega galega), unha iniciativa que se desenvolveu até o 10 de maio
e que se dirixiu en boa medida a fomentar o emprendemento social, é
dicir, a posta en marcha dun negocio de tecnoloxía que non só xere
beneficios para quen o xestiona, senón que ademais poida ter un
retorno na sociedade. Ou sexa, tecnoloxía que xere máis coñecemento
e tecnoloxía. Nisto encaixaba en boa medida o proxecto Trend
on me, que foi
o gañador do certame, sobre todo polo seu compoñente
universalizador de servizos 2.0.
Trend on me,
impulsado por Nuria Iglesias (enxeñeira industrial), Ángela
González (estudante de administración de empresas), Begoña Mera
(deseñadora de moda) e José Barros (enxeñeiro en
telecomunicacións), foi o gañador absoluto da edición ourensá do
Startup Pirates, iniciativa que contou co patrocinio da Confederación
Empresarial de Ourense, ademais doutras entidades e empresas, como
Dinahosting ou a Tecnópole, por poñer uns exemplos. A iniciativa en
cuestión, segundo fixeron saber as súas responsábeis, pon
en xogo unha plataforma tecnolóxica que é quen de fornecer ao
deseñadores e establecementos de téxtil e moda espazos visíbeis e
de referencia en Internet, contando coa posibilidade de ter unha
comunidade de seu, específica. A idea básica é facilitar espazos
de actividade onde os visitantes poidan mercar, buscar e compartir
todo tipo de produtos do sector téxtil. O proxecto ten opción para
ser desenvolvido ao longo dos vindeiros meses no espazo de coworking
da Tecnópole, tal
e como avanzamos hai unhas semanas dende Código Cero.
Na categoría de
innovación social, a proposta gañadora foi Proxecto FX,
desenvolvido por Ana González (educadora) e Alberto Álvarez
(enxeñeiro técnico industrial). Trátase dun proxecto de empresa
social dirixido a contrarrestar e combater o desemprego entre a
mocidade a través da posta en marcha de obradoiros de robótica
educativa, entre outras tecnoloxías de simulación ou intelixencia
artificial.